وزیراعلیٰ پنجاب اور وزیر قانون سات جنوری تک مستعفی ہوں

Kembali lagi bersama SAYA dalam laporan berita yang kami syiarkan, berita kali ini adalah وزیراعلیٰ پنجاب اور وزیر قانون سات جنوری تک مستعفی ہوں.

طاہرالقادری انصاف کے حصول کے لئے عدالت جائیں، ترجمان پنجاب حکومت

لاہور:(ملت آن لائن) ترجمان پنجاب حکومت ملک احمد خان کا کہنا ہے کہ ڈاکٹر طاہرالقادری سانحہ ماڈل ٹاؤں میں انصاف کے حصول کے لئے عدالت جائیں۔ حکومت پنجاب کے ترجمان کا کہنا تھا کہ عدالت ہی واحد فورم ہے جہاں سے ڈاکٹر طاہرالقادری کو انصاف ملے گا، دھرنوں نے نقصان کے علاوہ کچھ نہیں دیا، وہ پہلے بھی دھرنے دے چکے ہیں۔ پنجاب حکومت کے ترجمان نے امید ظاہر کی کہ ڈاکٹر طاہرالقادری دھرنا نہیں دیں گے، ان کی آل پارٹیز کانفرنس نے سیاسی اعلامیہ جاری کیا جس میں جسٹس باقر نجفی کی رپورٹ کا حوالہ دیا گیا تاہم اس رپورٹ میں کسی پر ذمہ داری عائد نہیں کی گئی۔ اے پی سی کی شہباز شریف اور رانا ثناء اللہ کو مستعفی ہونے کیلیے 7 جنوری تک کی مہلت، ملک احمد خان نے مزید کہا کہ اگر اپوزیشن غیر آئینی اقدامات کرنا چاہتی ہے تو ان کی مرضی ہے تاہم عام انتخابات جولائی میں ہی ہوں گے۔ خیال رہے کہ 30 دسمبر کو پاکستان عوامی تحریک کی زیر قیادت ہونے والی آل پارٹیز کانفرنس نے سانحہ ماڈل ٹاؤن کو ریاستی دہشت گردی کا بدترین واقعہ قرار دیا تھا۔ اے پی سی نے وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف اور وزیر قانون پنجاب رانا ثناء اللہ کو مستعفی ہونے کے لیے 7 جنوری تک کی مہلت دی تھی۔

saya tersanjung dikarenakan kunjungan Antum di blog ini dan membaca tulisan وزیراعلیٰ پنجاب اور وزیر قانون سات جنوری تک مستعفی ہوں. Semoga Berguna dan Selamat membaca berita ini :)
طاہرالقادری انصاف کے حصول کے لئے عدالت جائیں، ترجمان پنجاب حکومت
Todays Print
وہ ہوم ورک کر کے گئی‘ ہم نے شروع نہیں کیا…وقارخان
[LIMITED STOCK!] Related eBay Products